Στόχοι

Το έργο στοχεύει στην:

  • ενσωμάτωση της ανθεκτικότητας ως βασικής ικανότητας στη βασική εκπαίδευση
  • παροχή πληροφοριών σχετικά με τις επιπτώσεις του τραύματος, της βίας και των διακρίσεων στις διαδικασίες μάθησης
  • υποστήριξη εκπαιδευτών ενηλίκων μέσω ενός δημιουργικού εκπαιδευτικού υλικού
  • ευαισθητοποίηση σχετικά με τις ανάγκες των εκπαιδευόμενων βασικής εκπαίδευσης.

Απευθύνεται κυρίως σε δύο ομάδες στόχους:

Πρώτον, οι ενήλικες μαθητευόμενοι/ες που επιθυμούν να βελτιώσουν τις βασικές τους εκπαιδευτικές ικανότητες και ενδιαφέρονται να αποκτήσουν στρατηγικές για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης, των πόρων τους, της ευαισθητοποίησης του σώματος και των κοινωνικών δεξιοτήτων.

Δεύτερον, τα άτομα που εργάζονται στον τομέα της βασικής εκπαίδευσης (κυρίως εκπαιδευτές ενηλίκων, αλλά και διευθυντές εκπαίδευσης και άλλα εμπλεκόμενα μέλη)  που επιθυμούν να ενσωματώσουν την ανθεκτικότητα η οποία αναπτύσσει πτυχές στην επαγγελματική τους ζωή ωφελώντας τους συμμετέχοντες καθώς και τους ίδιους μέσω της αυτοφροντίδας.

Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντικατοπτρίζει αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών, και η Επιτροπή δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.